Dag 48: De laatste loodjes - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Team Hilkman - WaarBenJij.nu Dag 48: De laatste loodjes - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Team Hilkman - WaarBenJij.nu

Dag 48: De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Team Hilkman

31 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dinsdag 31 juli 16.30 uur. Vanochtend zijn we vroeg opgestaan, om half negen begint de wedstrijd van het Nederlands dames hockey team tegen Japan. Met de fiets gaan we naar de bus. De rit die niet meer dan een half uur zou moeten duren komt na een uur niet verder doordat er ergens een brand lijkt te zijn. We besluiten het laatste stuk te lopen en komen helaas iets te laat bij de Riverbank Arena aan.

We missen de eerste 15 minuten maar de sfeer is er niet minder om. Het is een spektakel om te zien en met 3-2 winst hebben de Nederlanders het goed gedaan! Na de wedstrijd blijven we in de buurt van de Spelen en zien we hoe er in London de grootste Mac Donalds van Europa is gebouwd. Daarna bezoeken we het nieuwe winkelcentrum dat vorige week is geopend en opnieuw voor een record zorgde; het grootste winkelcentrum van Europa.

Het einde van onze reis nadert en dit betekent dat we vanmiddag ons spullen moeten inpakken. Met de bus vertrekken we terug naar de camping en fietsen het laatste stuk vanaf de bushalte. Het is wisselvallig weer en op het laatste stuk worden we dan ook nog even getrakteerd op een nat pak. We zijn aangekomen op de camping en pakken tussen de buien door onze spullen in. We vertrekken straks voor het laatste stuk van onze reis. Van de Oranje Camping naar Harwich (ongeveer 120 kilometer) waar de veerboot om middernacht vertrekt voor de overtocht naar Hoek van Holland. We houden jullie op de hoogte!