Dag 16: Kamperen in Kiev - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Team Hilkman - WaarBenJij.nu Dag 16: Kamperen in Kiev - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Team Hilkman - WaarBenJij.nu

Dag 16: Kamperen in Kiev

Door: hilkman

Blijf op de hoogte en volg Team Hilkman

29 Juni 2012 | Oekraïne, Kiev

Vrijdag 29 juni, 18.45 uur. Gisterenavond hebben we de verjaardag gevierd van een van de medeteamleden. In een groot oud restaurant met prachtige tuinen erbij hebben we met z’n allen gegeten en een erg gezellige avond gehad. Uiteindelijk hebben we onze slaapplaats gevonden in hetzelfde hotel als de nacht ervoor. Ondanks dat het vol leek, was hier toch nog een mouw aan te passen en hebben we een ruime kamer met een ander team gedeeld.

We zijn inmiddels aangekomen op de camping in Kiev. Een rit van ongeveer 500 kilometer waar we 6 uur over hebben gedaan. Eigenlijk één lange weg tussen Odessa en Kiev. Ondanks dat dit als snelweg wordt betiteld, zien we hier mensen lopen, oversteken, fietsen, en oude Lada’s besturen. De kwaliteit van de weg is gelukkig goed, zeker in vergelijking tot de wegen die we eerder hebben gezien.

Ook de andere teams komen een voor een aan en we ontmoeten de mensen die uit Polen zijn gekomen. Erg leuk om de verhalen uit te wisselen. We zijn weer compleet. Daarbij heeft niet iedereen evenveel geluk met het vervoer. Een motorfiets staat opnieuw met pech na eerder al stil te hebben gestaan en ook een andere auto staat op een sleepwagen. Een probleem wat de komende dagen opgelost zal moeten worden. Gelukkig doet onze auto het erg goed.

We zijn onze kampeerplaats voor de komende dagen aan het inruimen. Tot en met zondag zitten we hier en zullen we meer van de omgeving en de stad zien. We houden jullie op de hoogte!

• 30 Juni 2012 - 11:12

Bob H. Kranenburg:

Hay Hilkmannetjes, leuk om jullie verslagen te lezen. Alie en ik volgen jullie op de voet. Voet klinkt wat apart met die gebroken enkel van Alie.....
    Uiteraard de groeten; ook aan Ellen en Jan

• 01 Juli 2012 - 21:00

Gerard Van Elswijk:

Zo lekker eten en ook nog goed rusten in het Hotel nog wel, goed bezig zijn jullie, ha ha. Het is mooi om alle verhalen te horen, mooie en wellicht ook trieste verhalen, pech en geluk wisselen elkaar in hoog tempo af. Jullie auto houd het goed uit, dat is erg fijn en scheelt een hoop gedoe. Veel plezier met het bekijken van de stad en z'n omgeving.